Avsluttning Terrengløp
Postet av Tormod Skilag den 24. sep 2015
Tross litt ruskete vær ble det bra oppmøte på årets siste terrengløp i Høgmolykja. En koselig avslutning med grilling og premieutdeling.


Logg inn for å skrive en kommentar.