Nye klubbklær
Postet av Tormod Skilag den 4. nov 2015
Nå er de nye klubbklærne ferdig designet. Så snart G-Sport Vinstra og Swix er klare, så er vi klare til bestillinger. Det vil komme info så fort dette er klart.

Logg inn for å skrive en kommentar.