God påske.

Postet av Tormod Skilag den 27. mar 2015

Tormod skilag ønsker alle en god påske.






Husk årsmøte og Tormodkveld 10. april kl. 18:00. Det blir utdeling av priser og premier til deltakere og støttespillere. Servering av kaker, kaffe og saft. Vel møtt.







Logg inn for å skrive en kommentar.