God påske.
Postet av Tormod Skilag den 27. mar 2015
Tormod skilag ønsker alle en god påske.

Husk årsmøte og Tormodkveld 10. april kl. 18:00. Det blir utdeling av priser og premier til deltakere og støttespillere. Servering av kaker, kaffe og saft. Vel møtt.
Logg inn for å skrive en kommentar.